Warner Music Finland hakee kolmea markkinointiharjoittelijaa kevätkaudelle 2026

Suomen suurin musiikkiyhtiö Warner Music Finland etsii markkinointitiimiinsä kolmea harjoittelijaa kevätkaudelle 2026. Warner Music Finland toimii levy-yhtiön lisäksi myös ohjelmatoimistona ja musiikkikustantajana tarjoten työntekijöille ainutlaatuisen näköalapaikan musiikkibisnekseen. 

Etsimme kolmea markkinointiharjoittelijaa, joista yksi työskentelee pääasiassa Warner Music Finlandin kotimaisten artistiprojektien parissa, toinen kansainvälisten projektien parissa ja kolmas Warner Music Liven keikkojen markkinoinnin parissa. 

Toimenkuvasi markkinointiharjoittelijana painottuu sosiaalisen median sisältöjen ideointiin ja toteutukseen sekä markkinointitiimin avustamiseen sen päivittäisissä työtehtävissä. Pääset oppimaan, miten alati muuttuvaa, digitaalisessa toimintaympäristössä tapahtuvaa, musiikkimarkkinointia tehdään. Olemalla aktiivinen osa markkinointitiimiä sinulla on mahdollisuus näyttää osaamisesi myös itsenäisissä ja vastuullisissa tehtävissä. 

Haemme ainoastaan harjoittelijoita, joille harjoittelu on osa opintoja ja kerryttää opintopisteitä. Harjoittelun kesto on noin 6kk ja maksamme harjoittelusta palkkion. Harjoittelut ovat kokopäiväisiä ja alkavat tammikuussa tai helmikuun alussa 2026. Työ tehdään pääasiassa toimistollamme Helsingissä.

Hakijalta toivomme:

  • Suurta kiinnostusta musiikkimarkkinointia kohtaan ja halua kehittyä ammatillisesti
  • Reippautta, oma-aloitteisuutta, aktiivisuutta ja positiivista asennetta
  • Valmiutta toimia dynaamisessa työympäristössä
  • Hyviä organisointitaitoja ja kykyä priorisoida
  • Luotettavuutta, vastuuntuntoa ja hyvää tilannetajua
  • Mielenkiintoa monikanavaista sosiaalisen median sisällöntuotantoa kohtaan ja kokemusta mm. CapCutin sekä Canvan käytöstä
  • Luovaa ideointikykyä sosiaalisen median trendeihin pohjautuen
  • Sujuvia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja suomeksi ja englanniksi
  • Vähintään 18-vuoden ikää

Warnerilla työskentelet osana monimuotoista, oikeudenmukaista ja arvostavaa työyhteisöä, yhdessä luovien ja työhönsä intohimolla suhtautuvien kollegoiden kanssa. Täällä saat aidosti olla sitä mitä olet!

Jos uskot olevasi oikea ihminen työskentelemään meillä, voit lähettää avoimen hakemuksen, ennakkotehtävän ja CV:si otsikolla: ”Oma nimi – markkinointiharjoittelu kevät 2026” osoitteeseen riikka.bogdanoff@warnermusic.com viimeistään maanantaina 13.10.  Ohjeet ennakkotehtävään löydät seuraavasta kappaleesta. Haastatteluun valittuihin otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti.

 

Ennakkotehtävä:

  1. Kirjoita lyhyesti (max. noin 800 merkkiä) yhden kotimaisen tai kansainvälisen artistin mielestäsi onnistuneesta sosiaalisen median sisällöstä tai markkinointikampanjasta. Kerro mikä siinä kiinnitti huomiosi, ja miksi se oli mielestäsi onnistunut.

KIITOS

Olemme vastaannottaneet hakemuksesi.